Re: Canvases and other stuff...

Cristian Tibirna (ctibirna@gch.ulaval.ca)
Wed, 07 May 1997 13:03:59 -0400

Bogdan Iamandei wrote:

> Hi!
>
> If anyone can help me in a way please do. I need to know how can I
> create a drawing zone with scrollbars. What can I use for that? - as in
> the documentation it says that the SCROLLED_CANVAS type is not yet
> implemented or functional.

Salut Bogdane

Se pare ca ai vreo interfata grafica de facut. Am citit de vreo doua ori
mesajele
tale pe xforms.list ...
Cum vad ca ai probleme destul de avansate (scrolled canvases) poate ca
ti s-ar
parea interesant sa te uiti si la alte librarii de interfata, care sa-ti
ofere ce cauti.
Am lucrat ceva cu xforms, necautand sa-mi complic viata, dar pot sa spun
ca,
ramanand mereu un FOARTE BUN "widget set", nu mai e, de catva timp, cel
mai bun.

Incearca sa vezi ce parere iti faci de Qt ( http://www.troll.no ). E
scrisa in C++, are cateva proprietati extrem de interesante (un soi de
sockets, canvases care pot fi afisate sau imprimate identic etc.) si
pare din ce in ce mai agreata. Exista si un editor de interfata, in
stilul lui fdesign, dar care, am inteles de la unii prieteni de pe aici,
ca le-a mai facut probleme (
http://www.cis.ohio-state.edu/~jharris/dlgedit/ )

Ei, sper ca nu m-am bagat ca musca-n lapte ...

Cu prietenie, Cristian

Cristian Tibirna
ctibirna@gch.ulaval.ca